poniedziałek, 11 marca 2013

Pakowanie i wysłanie

Zawartość paczki nr 1
Środek pudełka nr 1
Od momentu kiedy pomyślałam o wyjeździe moją głowę zaprzątnęła myśl, co będę robić w Kiabakari... Oczywiście katalogowanie książek to podstawa w moim zawodzie... Ale parafrazując: nie samym katalogowaniem Człowiek żyje... Dlatego też będziemy tworzyć historyjki, rysować do nich ilustracje, ćwiczyć motorykę małą (a mianowicie ćwiczenia manualne).
W planie pojawiły się zajęcia plastyczne z dziećmi: origami, tworzenie jeżyków, a także ozdób choinkowych...
Zawartość pudełka nr 2
Środek pudełka nr 2 - pierwsza warstwa
Rozpoczęłam więc zbieranie materiałów potrzebnych do tych przedsięwzięć.

Znalazły się w nich:
  • kredki, 
  • serwetki - na jeżyki,
  • wstążki kolorowe w różnych rozmiarach,
  • artykuły do wykonania ozdób choinkowych (piórka, listki, brokat, guziki, sizal)
  • artykuły biurowe (szpilki, pinezki, spinacze, itp.)
  • artykuły biblioteczne.
Środek pudełka nr 2 - druga warstwa
Moja kotka - Karola - bardzo pomagała...
Cieszę się, że w tak krótkim czasie udało mi skompletować tyle różnych rzeczy. Dziękuję, w tym miejscu, moim Bliskim za cierpliwość w przerzucaniu - co jakiś czas - pakowanych przedmiotów. Dziękuję Im też za cierpliwość w trakcie dokonywania zakupów - wykorzystywałam ją do granic możliwości...
Teraz na pocztę :)


Pierwsze dwie paczki poszły. Zapakowane, oklejone  zostały wysłane!!!

   Trzymajmy kciuki, żeby doszły :)






4 komentarze:

  1. Hanuś, kotkę to przodem umieściłaś, a Męża tyłem ? A dodatkowo po co robić ozdoby choinkowe, skoro choinki tam nie mają? Na palmie będziesz wieszała?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dareczku, mam inny plan, ale na razie cicho sza... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Aniu:)) dobrze że nie nadałaś Kotki pocztą bo wiedzę, że się zapakowała:D

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest kotka ciepłolubna - na grzejniku przy żyrafie :) Idealna do Tanzanii

    OdpowiedzUsuń

Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.