środa, 13 marca 2013

Habemus Papam!!!

Jakiś czas temu "zaadoptowałam" kardynała: Juana Sandovala Iñigueza z Meksyku. Mój "modlitewny" podopieczny nie został Papieżem. Bywa...
Wiele osób wpatrywało się w komin Kaplicy Sykstyńskiej, czy to osobiście będąc na Placu św. Piotra, czy też za pomocą mediów. Będąc w pracy nie miałam takiej możliwości, a przy braku internetu nie było mi dane sprawdzanie na portalach informacyjnych. Na szczęście moi znajomi stanęli na wysokości zadania i przesyłali mi wiadomości: czarny dym...
W końcu doczekaliśmy się białego dymu o 19.06 oznaczającego wybór... Jorge Mario Bergoglio z Argentyny. Nowy papież przyjął imię Franciszek. Jest to jedno z moich ulubionych imion. Nosił je mój śp. Dziadek, więc tym większy sentyment :)
Papież wygląda na pogodnego Człowieka i mam nadzieję, że takim jest również w swoim sercu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.