piątek, 18 października 2013

Bilety: pociąg i wystawa...

Bilety: Warszawa - Dar es Salaam i Dar - Mwanza są już kupione od jakiegoś czasu... Więc nadszedł czas, żeby jakoś dostać się do Warszawy. Mając na uwadze, że to weekend świąteczny, postanowiłam wcześniej się tym zająć... Kolejne dokumenty potrzebne do wylotu w teczce.
Od pewnego czasu chciałam iść na wystawę The Human Body Exhibition i dziś się udało. Cieszy mnie to tym bardziej, że trwa ona do 3 listopada - czyli do dnia mojego wylotu.
Przygotowałam się psychicznie - jeśli można to tak określić i też zrobić - na to, co mnie tam czeka. To, co mnie uderzyło - bardzo - to część poświęcona rozwojowi dziecka. Kto ma możliwość i odwagę do obejrzenia - to polecam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.