czwartek, 7 listopada 2013

Dzień pod znakiem pakiecików

rysunek Josepha
Kolejny dzień testów w przedszkolu i szkole w Kiabakari za nami. Dzieciaki walczyły od godz. 8 ze sztuką: rozpoznawaniem kształtów, rysowaniem i malowaniem (w mojej klasie). Jeden z uczniów, Joseph, wziął czystą kartkę ode mnie, a za chwilę od s. Jenipher. Po chwili przyszedł do mnie wręczając mi narysowanego kwiatka :) Potem przypomnienie jeszcze materiału do jutrzejszego testu - z religii, wypełnienie kart. W każdy czwartek odprawiana jest Msza św., tzw. szkolna. Byłam z moimi dzieciakami... 



segregacja
cd. segregacji
Z racji zbliżającego się zakończenia roku, najlepsi uczniowie (chłopcy i dziewczynki) z danej klasy, a także najlepsi uczniowie z danych przedmiotów otrzymają nagrody. Oprócz tego każdy uczeń dostanie mały upominek. I właśnie mnie w udziale przypadło podzielenie otrzymanych od sponsorów różnych gadżetów. Zaczęłam więc od posegregowania ich i zrobienia karteczek z przedmiotami nauczanymi. Potem trzeba było mieć wenę twórczą, aby rozłożyć na paczuszki (96!). Po dobrych kilku godzinach skończyłam dzielenie, ale to nie koniec pracy... Każdy pakiecik został tak przygotowany, żeby nie pomieszać nagród. Jutro dalszy ciąg.
efekt dzisiejszego dnia
Poznałam również architekta, Charlesa Mwita, który robi projekty architektoniczne dla misji w Kiabakari.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.