wtorek, 5 listopada 2013

Czas poznać nowe otoczenie

Pierwsze spotkania z mieszkańcami Kia już za mną. Po krótkim odpoczynku  przyszła pora ma zwiedzenie miejsce, które przez najbliższe kilka tygodni będzie moim domem, a zwłaszcza powstających budynków (przedszkole i ośrodek zdrowia) dofinansowanych z projektów MSZ. Zostałam bardzo mile przyjęta. A nawet dowiedziałam się, że jestem wnuczką pewnego pana. Wywołało to uśmiech na naszych twarzach.
Wieczorem kolacja z siostrami, które pracują przy misji oraz współpracownikami ks. Wojciecha. Niesamowite wrażenie wywarło na mnie, iż siostry zaśpiewały Witamy Cię w języku polskim. Siostry uczą w szkole i to właśnie u nich w klasach będę pomagać, więc trzeba było ustalić zasady tej współpracy. Mam nadzieję, że będzie ona owocna dla wszystkich stron.
A koniec dnia to składanie okładek na mszalik jubileuszowy - zakończone sukcesem.
No i oczywiście pierwsza noc po moskitierą... Całkiem przyjemnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będziemy wdzięczni za Twój komentarz. Pamiętaj, że każdą myśl możesz wyrazić w sposób kulturalny, jeśli tylko tego zechcesz.